luni, 14 ianuarie 2013

Poveste de dragoste

Nu sunt acum influentata de nici o muza ..dar simt nevoia sa ma destainui cuiva ..de aceea in continuare voi scri povestea mea de dragoste..
Ne-am cunoscut intr-o iarna ,in seara noului an ..totul a inceput de la un dans atunci am inceput sa vb....nu pot spune ca a fost dragoste la prima vedere ,dar timpul frumos din acea seara petrecut impreuna ne-a dat putere sa ne revedem.(locuiam in orase diferite)...peste citeva zile el a venit in oras si ma invitat sa es cu el ,astefel am inceput sa vb si pe retelele de socializare ...nu a durat mult ca deja ne scriam cit de mult ne este dor unu de celalat...astefel nu a durat mult si el mia spus ca e nevoit sa plece in Cehia ,m-am intristat nespus de mult ..dar am avut curajul sa cred ca nu ma va uita ...asa si a fost am continuat sa vb pe retelele de socializare si dupa 4 luni el sa intors in tara...ardeam de nerabdare sa il revad ..imi doream atit de mult sa il imbratisez...intilnirea noastra asa si a fost cum si m-am asteptat ore insir de imbratiseri si saruturi...se apropia ziua sa ,avea planuri sa petreaca cu prietenii ,dar in ultimul moment a decis sa fim doar noi doi...a fost o seara minunata....au urmat ca in oricare relatie neintelegeri dar iubirea noastra a depasit orice obstacol....parintii prietenii nu vedeau relatia noastra una normala din cauza virstei si distantei care ne desparte...distanta nu a fost un obstacol....citeva luni de vara petrecute impreuna au fost cele mai minunate..dar urma sa plece din nou peste hotare ..stiam ca ma iubeste si nu ma va uita ,dar pleca in orasul in care era fost alui prietene...fiecare noapte ma culcam cu gindul ca ma va parasi ,si imi era frica ...insa au fost doar niste temeri ..el sa intors si noi am continuat sa fim impreuna...din cauza muncii grele el devenea stresant si isi descarca intreaga durere pe mine,astfel indraznise sa ma umileasca cu cuvintele sale..ne-am certat si nu am vb o saptamina...sentimentul ce ne coplesea pe ambii ne facut sa trecem si pestea aceasta eu l-am iertat ....au fost din nou zile frumoase si placute pentru noi...eram impreuna atit timp cit aveam disponibil...distanta nu ne deranja sa fim alaturi ..parintii s-au obisnuit cu aceasta relatie deoarece stiau ca nu au nici o sansa sa ne desparta ..prietenii continuau sa nu ma inteleaga...pentru mine nimik nu era mai important decit el...cum spunea el eu faceam nebunii asta consta in faptul ca imi permiteam sa pun Like pe saituri de socializare la baieti sau comentarii....recunosc uneori depaseam limitele...insa nu incetam niciodata sa il iubesc sau sa ma gindesc la el...insa intr-o zi el nu a mai rezistat si mi-a pus conditie una care eu nu stiam ce sa fac .....visul meu de mic. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu