luni, 14 ianuarie 2013

Chamuel Ingerul Iubirii





Chamuel inseamna "Vederea lui Dumnezeu" sau "Cel ce-L vede pe Dumnezeu" si ESTE MAGNIFIC. I se mai spune si Kamuel, Camael sau Camiel. Energia lui este masculina.



El iti gaseste orice. Orice cauti in general, atat cheile de la masina cat si drumul in viata. Cand Satan a fost alungat din sferele inalte, Chamuel a fost ales sa manifeste Puterea lui Dumnezeu - Geburah - in Arborele Sefirotic (este a cincea sefira din cele 10). Inainte, aceasta pozitie era ocupata de Satan. Eu il vizualizez pe Chamuel cu o lumina roz-rosiatica, foarte aproape de rosu.

Chamuel este ca un controlor de trafic aerian. El vede in toate directiile si poate sa gaseasca tot ce iti trebuie tie. Pe Chamuel il chemi cand pierzi ceva. In aceasta privinta, intotdeauna m-a ajutat sa gasesc ceva sau sa aflu adevarul referitor la un lucru pierdut sau ratacit. Orice cauti: hartii, lucruri, cheama-l pe Chamuel si cere-i sa te ajute. Ti le va scoate la vedere. O intamplare de acest fel, una din multele pe care le-am avut cu el, este cand toata familia mea cauta niste chei de la casa. Au cautat peste tot, inclusiv in masina mea, de cateva ori. Mi-am amintit de Chamuel si l-am rugat sa ne ajute sa le gasim. A doua zi de dimineata, am intrat in masina si m-am uitat direct in buzunarul de pe usa de la volan. Am vazut cheile pe care toti le-am cautat. I-am multumit lui Chamuel ca le-a scos la vedere asa usor.
Altadata, am imprumutat 3 carti unei prietene si aveam nevoie de ele. Prietena mea nu le mai gasea si avea o casa chiar mare. Ma gandeam cat o sa dureze sa le caute peste tot. Si atunci l-am rugat pe Chamuel sa ma ajute sa imi gasesc cartile. Tot nu reuseam. Atunci, mi-a venit in minte sa il rog pe Chamuel sa ma ajute sa gasesc "cartile mele care erau in acel moment in casa prietenei mele". Si atunci ne-am dus amandoua imediat la biblioteca si am vazut doua dintre cartile mele, amestecate printre alte carti. Despre a treia carte, am descoperit ulterior ca prietena mea o uitase la locul de munca si nu a mai gasit-o.

Ar fi foarte multe exemple, insa am rugat si alti prieteni sa iti impartaseasca experientele lor miraculoase avute cu dragul de Chamuel. Voi reveni cu aceste experiente in curand.


Chamuel te poate ajuta cu manifestarea unor relatii noi. 

Te ajuta sa intalnesti oameni care sunt pe aceeasi vibratie cu tine, cu care poti sa fii deschis in tot ceea ce te priveste; oameni care te pot sprijini cand ai nevoie sau pe care ii poti ajuta cu ceva. El are grija sa dezvolte relatii noi pline de armonie.
De asemenea, daca nu mai stii nimic de un prieten si vrei sa dai de el, cere-i lui Chamuel sa te ajute. Vei vedea ce surpize poti avea.

De asemenea, Chamuel te poate ajuta sa gasesti omul potrivit cu care sa ramai in aceasta viata. Cu puterea lui de a vedea tot si in toate directiile, el identifica acea persoana si creeaza o legatura energetica intre inimile voastre, ajutandu-va sa va identificati usor, sa va simtiti unul pe celalalt. Roaga-l sa te aduca aproape de perechea ta si sa te ajute sa simti cand o gasesti.
Cand iti cauti drumul in viata, Chamuel este langa tine. Trebuie doar sa il rogi sa iti arate drumul pe care sa mergi si sa accepti ajutorul lui.
Chamuel si Raguel sunt Arhanghelii Relatiilor: Raguel vindeca relatiile din trecut si le armonizeaza pe cele prezente, iar Chamuel aduce oameni noi si relatii noi in viata ta.
Dupa cum spuneam mai sus, Chamuel este magnific. Se manifesta intr-un mod miraculos. Intotdeauna apelez la el pentru a aduce noul in viata mea, pentru a atrage oameni compatibili cu mine. Este un prieten minunat care vine mereu langa tine atunci cand il chemi. Nu uita! Trebuie sa ceri ajutorul dar sa si accepti ajutorul acestor prieteni minunati, Arhanghelii, ingerii, altfel fiintele angelice nu vor interveni in viata ta.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu